niedziela, 11 września 2016

Memory of the beach ...

Hej kochani!
Moje ostatnie chwile wakacji spędziłam nad morzem. Dawno już nie byłam nad tym polskim i przyznam, że sporo straciłam. W Gdańsku jest naprawdę pięknie! Molo, z którego można skakać do wody i podziwiać horyzont, ładna plaża i w miarę czysta woda. 




Wakacje za nami i pora ruszyć tyłki do szkoły, ale ja dzięki tej notce mogę choć na chwilę zatrzymać czas skupiając się na zdjęciach i tym samym wrócić do czasu wolnego i gorących, letnich dni sierpnia.





Będę tęsknić za całodniowym wylegiwaniem się na słońcu, choć nie raz marudziłam, że jest mi nudno. Będę tęsknić za upałami i słońcem co dnia, chociaż narzekałam na zbyt ciepłą pogodę i poparzoną skórę. Wreszcie, będę tęsknić za bardzo późnym wstawaniem i całą tą sielanką, chociaż ... tutaj nie mam już żadnego "ale".




W dniu naszej wycieczki pogoda była naprawdę piękna. Bardzo ciepło i ani jednej chmurki na niebie. Ubrałam zwykły, koronkowy stanik z Aliexpress.com, a na niego dzianinowy crop top, który również zakupiłam na tej stronie internetowej około rok temu i ubrałam go chyba dopiero drugi raz. Na białe majtki od stroju kąpielowego nałożyłam oversiz'owe, jeans'owe szorty. Ubrałam także srebrne i bardzo wygodne japonki, które kupiłam w zeszłym roku w Pepco. Obowiązkowo zabrałam ze sobą mój ulubiony, plażowy (... i nie tylko) kapelusz z Biedronki. 





Całą relację z tego, cudownego dnia w Gdańsku możecie obejrzeć na moim kanale na YouTube:


Co robiliście w ostatnie dni wakacji ?
Byliście w tym roku nad polskim morzem ? 




Najnowsze wieści z mojego życia codziennego i sekrety bloga na snapie: wersquu

10 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia!
    Ja ostatnie dni wakacji spędziłam na Czad Festiwalu :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżdżę do Gdańska od urodzenia, ile bym dała żeby teraz poleżeć na plaży:(( Niestety zadania same się nie zrobią...:(

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, top jest niesamowity, a kapelusz rewelacyjny. ;) też miałam podobny z Biedronki, ale niestety szybko mi się rozwalił. ;/
    a Gdańsk jest cudny i absolutnie go uwielbiam . :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna, prosta stylizacja :) Kochamm♥
    Zosatałaś przez nas nominowana do LBA--->zapraszamy
    http://alis-diy.blogspot.com/2016/09/lba-liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny Vlog jak i zdjęcia! Ja akurat w Gdańsku jestem co tydzień i póki pogoda dopisuje mogę się też wylegiwać :) Do tego bardzo ładna stylizacja.
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kapelusz! Żałuję, że już nie będzie tyle słońca we wrześniu.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdopodobnie za rok odwiedzę polskie morze, ostatnio bardzo mi się tam podobało. :) Świetne zdjęcia! :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten stanik. Ja nawet nie pamiętam, co robiłam w ostatnie dni wakacji. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i ładna stylizacja ;) ładnie wyglądasz , aż chce się ciepłego lata ;)
    anthonytom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wakacje to pora roku jakiej nie możemy się wszyscy doczekać. Warto przed wyjazdem zerknąć do swojej garderoby czy mamy wszystko co potrzebne na taki wyjazd. Jeśli mamy w planach opalanie się to nie obędzie się bez wysokiej jakości stroju kąpielowego. Pytanie jakie warto sobie zadać to w jakim będziemy się lepiej czuły: jedno czy dwuczęściowym? Z moich obserwacji wynika, że opcja numer jeden jest częściej wybierana ze względu na większy komfort noszenia. W markowych sklepach takich jak Gatta - https://www.gatta.pl/pl/stroje-kapielowe/stroje-kapielowe-jednoczesciowe/ znajdziemy bardzo duży wybór więc każda z nas będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.