poniedziałek, 22 sierpnia 2016

CRAZY Pole Dance cz.2 !

Hej kochani !
Po raz czwarty przychodzę do was ze zdjęciami z najnowszymi postępami, które robię w mojej największej dotychczasowej pasji - tańcu na rurze. Niedługo minie osiem miesięcy, odkąd pierwszy raz poszłam na zajęcia. Jeżeli jesteście na bieżąco z moim snapchat'em ----> wersquu, to wiecie, że nie mam często możliwości na wykonywanie profesjonalnych zdjęć i nagrywanie filmów dobrej jakości, dlatego staram się je robić chociaż telefonem. W przyszłości planuje nagrać filmik dobrym aparatem, ażeby jego jakość była o wiele lepsza od tej w telefonie. Jak na razie, poniżej możecie zobaczyć kilka zdjęć robionych telefonem, jak i aparatem. 
Poprzednie posty w tej tematyce: 
  1. KLIK! 
  2. KLIK!
  3. KLIK!





Dajcie znać, co myślicie o pole dancing'u ? 


Zapraszam do pozostałych postów:


Najnowsze wieści z mojego życia codziennego i sekrety bloga na snapie: wersquu


5 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawa pasja, choć pewnie wymaga wiele czasu i odwagi. Postępy jak na taki okres widzę duże. Co do nagrywania filmików - to lepiej kamera niż aparat :) Życzę powodzenia w dalszych ćwiczeniach i rozwijaniu się w tej pasji ♥
    Pozdrawiam, Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że Pani się uczy.
    I to się szanuję.
    Co do Pole Dancingu jest źle nastawiony.
    Proszę się nie obrażać, ale dużo złych rzeczy o tym słyszałem...
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/daredevil-vs-punisher.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że na początku można nabawić się wielu siniaków. Jeśli to twoja pasja to się nie poddawaj i rozwijaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega ciekawa pasja! :) Zazdroszczę, że odważyłaś się zapisać na takie zajęcia :D Widać duże postępy! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym chciała tańczyć na rurze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.