niedziela, 17 września 2017

Kolorowe włosy na jeden dzień! - Venita, 1-day color


Moje wakacyjne eksperymentowanie z kolorem włosów nie miało po prostu umiaru. Jednakże preferowałam koloryzacje bardziej trwałe, które trzymały się na moich włosach nawet do dwóch tygodni. Wiem natomiast, że bardzo wiele dziewczyn, jak i młodszych dziewczynek bardzo chciałoby mieć kolorową fryzurkę, choć na chwilę. Ja sama, od kiedy tylko pamiętam chciałam przefarbować moje włosy na lazurowy odcień niebieskiego. Niestety, kiedy byłam dzieckiem takie szalone zmiany nie były jeszcze "trendy", a więc przefarbowanie się na jeden dzień było praktycznie niemożliwe. Teraz, kiedy coraz więcej osób decyduje się na zmianę fryzury na coś bardziej wyrazistego, możemy bez problemu sięgnąć po specjalne spreje, które odmienią nasz image w kilka minut!




Wiele firm kosmetycznych, nawet tych, które pierwotnie nie były związane z produkcją produktów do włosów wydało na rynek preparaty do ich farbowania, w naprawdę szalonych i niespotykanych odcieniach. Gdyby były to jeszcze jedynie farby, ale w sklepach do wyboru mamy pianki, spreje, płukanki, kremy, mgiełki (...) W dodatku każdy z tych kosmetyków trzyma się na włosach z różną długością. Kuzynka mojej fotografki, Wiktoria bardzo chciała tego lata poeksperymentować z włosami, lecz oczywiste jest to, że jej rodzice nie byli pozytywnie nastawieni do wizji widoku ich córki w kolorowych, wręcz neonowych włosach, które pozostaną z nią nie wiadomo, jak długo. 




Dlatego też zaproponowałam Wiktorii "koloryzację", jeżeli tymże nazwać to można jej włosów specjalnymi sprejami, które zostawiają naprawdę intensywny kolor, a w dodatku schodzą w całości już po pierwszym myciu. Oczywiście, Wika zareagowała naprawdę pozytywnie i nie mogła doczekać się dnia, kiedy zamienię jej starą fryzurkę w coś naprawdę szałowego i kolorowego. Również jej rodzice, zaskoczeni istnieniem czegoś takiego, jak "1-day color spray", po wytłumaczeniu im zasady jego działania, zgodzili się, więc mogłam "legalnie" przystąpić i realnie przyczynić się do metamorfozy fryzury Wiktorii. Produkt ten, jak zapewnia producent, Venita jest łagodny dla włosów, gdyż nie zawiera amoniaku i utleniaczy.




Efekt, który osiągnęłyśmy nie zadowolił Wiktorii tak do końca, gdyż oczywiście marzyła jej się fryzurka wyglądająca jak moja, lecz niestety żaden sprej nie jest w stanie dorównać trwalszej i trudniej zmywalnej farbie. Mimo wszystko kolorek wyszedł naprawdę intensywny i ładny. Niestety, dużym minusem takich produktów jest ciągłe osypywanie się ich z włosów, nawet mimo utrwalenia ich odrobiną lakieru do włosów, straszne ich puszenie oraz sklejanie. Na szczęście jest to efekt tylko jednodniowy, a kolorowy pigment w ciągu dnia po prostu osypuje się z włosów. 
Mimo to miałam naprawdę niezły ubaw, bawiąc się w takiego "fryzjera"!

Koniecznie dajcie znać, czy używaliście kiedyś takiego spreju, by zmienić kolor swoich włosów, tylko na jeden dzień ?

Zapraszam was również na filmik na moim kanale:






Zapraszam do pozostałych postów:

14 komentarzy :

  1. WOw świetnie to wyszło <3
    https://ruudegirls.blogspot.com/2017/09/kurtka-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajnie to wyszło, bardzo ciekawy i estetyczny blog :) Pozdrawiam "

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Wam to wyszło, szkoda że nie ma srebrnego odcienia niemożliwego do osiągnięcia farbą na moich włosach;(
    adatoniewypadaaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiałam takie rzeczy jak byłam mlodsza, ale już tego wyrosłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś używałam plukanki do włosów różowej. Tylko niestety trzeba mieć jasny blond włosy żeby efekt był widoczny. Na ciemnym blondzie nie ma aż takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, że w czasach mojej młodości farbowałyśmy włosy kolorową bibułą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałem. I efektem nie jestem zadowolony. Jest tak jakby sypki i lekko sztuczny (oczywiscie nie oczekuje efektu wow). Zielony najbardziej mi przypadł do gustu i był najbardziej trwały i rzeczywisty

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam swego czasu bardzo szalalem z koloryzacja, rude, niebieskie, zielone.. Mógłbym tak trochę wymieniać. Fanem takowych produktów w spray'u nie jestem więc wolę zostać przy "naturalnych" metodach.
    A twój kolor jest naprawdę rewelacyjny!

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kolorowe włosy! <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają świetnie! ;)
    http://errorkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowe włosy na jeden dzień? Fajna sprawa! Teraz jest to o tyle łatwiejsze, że nie trzeba męczyć się z bibułą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. robiłam farbą takie kolorowe, ale w ogóle mi nie złapała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. moim zdaniem efekt bardzo fajny biorąc pod uwagę że to zmywalny kolorowy lakier do włosów a nie farba :) kolorek fajny i plus za to że od razu widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.