piątek, 30 września 2016

Go go (pole) DANCE !

Hej kochani !

Obiecałam sobie, że będę bardziej starać się o zdjęcia z zajęć oraz niedługie filmiki. Udało się i kolejny raz przedstawiam wam krótkiego posta ze zdjęciami moich postępów w tańcu. Od góry możecie zobaczyć pozycje: scorpio; superman; funky monkey.








Mam dla was także niedługi filmik:



Nic tu więcej pisać, gdyż całą idee mojej pasji omawiałam w poprzednich postach, które znajdziecie:

Tutaj

Tu

i Tutaj!


Jak oceniacie moje postępy ? 
Co sądzicie o tym nietypowym sporcie ? 




Zapraszam do pozostałych postów:
I lend DRESS immediately !




Najnowsze wieści z mojego życia codziennego i sekrety bloga na snapie: wersquu




6 komentarzy :

  1. Chyba trzeba mieć niezłą kondycję do tego?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas ćwiczeń nabieramy siły i poprawiamy tym samym kondycje 😄

      Usuń
  2. wow super! podziwiam! ja nie mam żadnych mięśni w sobie więc raczej nie dałabym sobie rady haha :P

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje 😊
      Podczas zajęć mięśnie same sie wyrabiają i zanim sie obejrzysz, to masz już taka masę mięśniową, ze nie możesz w to uwierzyć. Każdy da radę 😄😄
      Super blog !

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.