poniedziałek, 26 września 2016

4#"WEGE- nie tylko dla roślinozjadaczy"

Przedstawiam wam czwarte danie/przepis na poprawę wyglądu i kondycji piersi, z cyklu "WEGE- nie tylko dla roślinozjadaczy". 


Tym razem mam dla was placuszki sojowe - zdrowe, pyszne i ... sojowe !
Jeżeli chodzi o przygotowanie, to w ponad 50% jest ono takie same, jak w przypadku pasty sojowej. TUTAJ możecie zobaczyć, jak krok po kroku wykonać taką pastę, bo jest ona bazą do placków. 

Do pasty, którą wykonaliśmy dodajemy:
  • sól,
  • 1 jajko,
  • mąka,
  • płatki owsiane,
  • ew. przyprawy, jeżeli wolicie na słono,
  • jeżeli robię je na słodko, to często dodaje też przyprawę do szarlotki
Wszystko razem mieszamy i nakładamy w formie małych, cienkich placuszków na rozgrzaną patelnię z oliwą lub olejem kokosowym. Oczywiście smażymy do zarumienienia :)



                                                                                                      
Placki wyglądem przypominają najzwyklejsze naleśniki. Dla słodkiego smaczku nakładam na nie truskawkowy dżem. Wybaczcie talerz, ale zdjęcia robiłam na szybko, żeby placuszki mi nie wystygły.   

Jedliście już kiedyś coś podobnego ?
Jeśli tak, to co o nich sądzicie ? 



Poprzednie posty z serii:



Najnowsze wieści z mojego życia codziennego i sekrety bloga na snapie: wersquu


                      

2 komentarze :

  1. o mniam ! narobiłaś mi ochoty
    możesz poklikać w ostatnim ? https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.