czwartek, 25 sierpnia 2016

Backpack haul

Hej kochani!
Początek roku szkolnego zbliża się do nas nieubłaganie szybko. W związku z tym zaczynam już powoli szykować dla siebie "wyprawkę". Kilka długopisów, przybory biurowe, książki, nowy piórnik i nowy ... plecak. Tutaj zaczyna się mój problem, ale także idealny temat i pomysł na post. O co chodzi ?
W tym roku idę do liceum. Zmiana szkoły i otoczenia to dla mnie prawie, jak zmiana połowy życia. Nigdy do szkoły dojeżdżać nie musiałam, gdyż mieszkam bardzo blisko podstawówki, jak i gimnazjum. Teraz się to zmieni i będę musiała taszczyć moje "ukochane" książki trochę dłużej, niż dotychczas. Właśnie dlatego planuje zakup plecaka, aby odciążyć moje biedne ramie, na którym spoczywa ciężka torba. Generalnie już dawno odeszłam od noszenia tornistrów, ale co jakiś czas warto by zadbać o swój kręgosłup i na dłuższą drogę do szkoły zabrać zamiast niej plecak. 
Przeszukałam kilka polskich stron internetowych i praktycznie prawie nic nie znalazłam. Znów uratował mnie mój ukochany chiński sklep, Aliexpress.com - co ja bym bez ciebie zrobiła ? 
Jestem w niezłym dołku, gdyż tak naprawdę wszystkie bardzo mi się podobają i nie mam pojęcia, który wybrać ! Każdy z nich ma kilka wad i zalet. Różne są także ich ceny. 

Ten post, to będzie takie "dwa w jednym" - 
1.błagam, pomóżcie mi wybrać najlepsze dwa plecaki. 
2.przedstawiam wam moją propozycję plecaków na nowy rok szkolny.

Cena: ok. 50 zł.

Pierwszy plecak, który jest na mojej liście i który wam proponuje jest bardzo uroczy. Charakteryzują go głównie odstające uszka zrobione z materiału, idealnie pasujące do wyszytej na przodzie twarzy kotka z zamkniętymi oczkami. Dodatkowo, na ramiączkach znajduje się słodka aplikacja w postaci zwierzęcych łapek. 

Wymiary:
dł. 28 cm * szer. 12 cm * wys. 40 cm


Cena: ok. 55 zł.


Ten plecak urzekł mnie swoim wyglądem! Jest zupełnie inny od pozostałych. Wyróżnia go piękny desing na stary, vitag'owy styl. Ma jedną komorę, zapinaną na zamek błyskawiczny. Pod klapką na zatrzask magnetyczny znajduje się mała kieszonka oraz miejsce na długopisy. Jedyny minus to to, że jest dosyć krótki. 
Wymiary:
dł. 31 cm * szer. 12 cm * wys. 35 cm

Syrenka ♥
Cena: ok. 56 zł.

Kolejny plecak jest słodki oraz bardzo w moim stylu. Nie jest już tak bardzo klasyczny, jak jego poprzednicy wyżej. Pierwsze, co rzuca się w oczy, to bardzo intensywny, pastelowy kolor. Tylko czarny wariant nie wyróżnia się aż tak bardzo. Osobiście zakochałam się w kolorach pozostałych, a wraz z cudowną muszelką na przodzie i pasującym napisem "Mermaid" tworzy według mnie idealny plecaczek. 
Wymiary:
dł. 31 cm * szer. 12 cm * wys. 40 cm


Cena: ok. 23 zł.

Jest to dobry wybór dla dziewczyn z oryginalnym stylem, które nie przepadają za tak bardzo intensywnymi kolorami, jak plecak wyżej. Jest bardzo prosty i klasyczny, ale pomimo tego, ma "to coś". Nadruk lekko smutnego, a zarazem trochę złego kota z wyraźnym grymasem na twarzy bardzo mi się spodobał. Jest śmieszny, a także wyróżnia się i na pewno zwróci na siebie uwagę. 
Wymiary:
dł. 29 cm * szer. 10 cm * wys. 36 cm


Cena: ok. 30 zł.
Jest to z pewnością mój ulubieniec. Przecudowny nadruk twarzy mojego ulubionego i przesłodkiego kota od razu mnie urzekł. Dodatkowo, doszyte materiałowe uszy sprawiają, że podoba mi się jeszcze bardziej. Występuje on także w dość dużej gamie kolorów. Mnie natomiast najbardziej do gustu przypadł jasny fiolet. Kocham te pastelowe kolorki, chociaż przyznam, iż szara wersja także mi się podoba.
Wymiary:
dł. 27 cm * szer. 10 cm * wys. 35 cm 

Wełniane cudo

Cena: ok. 56 zł.


Przepiękny i klasyczny plecak, który bardziej przypomina starodawne tornistry. Jeżeli ktoś woli prostotę od bardzo jaskrawych kolorów, to ten plecaczek jest wprost idealny. Niestety to cudo ma kilka sporych wad, co skłoniło minie do poważnych rozważań nad jego kupnem. Pierwszą i najważniejszą jest to, że zapinany jest tylko na magnetyczne złącze, a te przy zbyt dużym obciążeniu ma zwyczaj się odpinać. Po drugie, plecak nie ma stabilnych i mocnych ramiączek, tylko cienkie, wykonane ze sztucznej skóry, które mogą się zerwać pod ciężarem książek. Podsumowując - jeżeli nosicie dużo w plecaku, to ten tornister nie jest dla was dobrym wyborem. Może nada się na inne okazje ?
Wymiary:
dł. 27 cm * szer. 11 cm * wys. 34 cm 


Niewinny kwiatuszek 
Cena: ok. 30 zł.

Słodki i niewinny ! Ten plecak przypadł mi do gustu oczywiście ze względu na małe i urocze kwiatuszki. Nie rzuca się bardzo w oczy i jest delikatny. Dodatkowo, na aukcji występuje w ślicznych, pastelowych kolorach. Nic dodać, nic ująć - jest po prostu bardzo ładny !
Wymiary:
dł. 28 cm * szer. 11 cm * wys. 33 cm 


Cena: ok. 48 zł.

W tym plecaku zakochałam się od "pierwszego jajka". Jestem fanką takich dziwadeł, więc ten model od razu mi podpasował. Bardzo lubię motyw jajek, a w połączeniu z napisem i wspaniałymi, pastelowymi kolorami do wyboru, uważam że jest dla mnie wprost idealny. 
Wymiary:
dł. 29 cm * szer. 13 cm * wys. 40 cm 


Cena: 69,90 zł + 8,90 zł (przesyłka)


Ten plecak pochodzi z polskiej strony internetowej - magiazakupow.com. Bardzo spodobał mi się jego kolor - cukierkowy róż ! Oprócz tego, napis jest bardzo fajnie zrobiony i ma "to coś", co przypadło mi do gustu. Uważam jednak, że cena jest trochę zbyt wysoka, jak na taki prosty desing. Dodatkowo, na tej stronie musimy jeszcze ponieść koszty wysyłki.  
Wymiary:
dł. 31 cm * szer. 11 cm * wys. 42 cm 


Cena: 79,92 zł + 9 zł (przesyłka)
Ten plecak także pochodzi z polskiej strony internetowej - brooklynbutik.pl. Bardzo spodobały mi się jego wzory. Jest ich sporo, przez co plecak może wydawać się trochę zbyt pstrokaty, ale uważam że w tym przypadku tak nie jest. Jakimś cudem wydaje mi się, iż układ i cała kompozycja nie jest ciężka, a za to bardzo lekka i przyciągająca spojrzenia. Aplikacje wyglądają jak ściągnięte ze słynnej chusty bandanki.  Znów minusem jest o wiele wyższa cena, niż na Aliexpress.com, ale tym razem uważam, że sam plecak jest jej wart. Dodatkowo, ponosimy jeszcze koszty wysyłki.
Wymiary:
dł. 27 cm * szer. 12 cm * wys. 42 cm 


Cena: 64,93 zł + 8 zł (przesyłka)


Ostatni plecak z mojej listy i jednocześnie ulubieniec spośród plecaków z polskich stron internetowych. Pochodzi on, jak ten wyżej z brooklynbutik.pl. Jest to, można powiedzieć klasyczny plecak w czerwono-granatową kratę. Bardzo lubię wszystko, co związane z tym wzorem, więc bardzo przypadł mi do gustu. Będzie pasował praktycznie prawie do wszystkiego, a zimą idealnie do mojego płaszcza. Cóż więcej pisać ? Jest klasyczny, a jednak efektowny. Uważam, że cena, pomimo iż wyższa niż na Aliexpress.com, jest normalna i sam plecak jest jej wart.  Dodatkowo, musimy jednak ponieść koszty przesyłki.
Wymiary:
dł. 27 cm * szer. 12 cm * wys. 42 cm 



Podsumowując - plecaki z Aliexpress.com  o wiele tańsze od tych, z polskich stron internetowych. Nie trzeba ponosić kosztów wysyłki, ale w większości są mniejsze od swoich rywali. Chińska stronka oferuje ciekawsze modele, z wiele większym wyborem ciekawych kolorów. Plecaki z polskich stron wydają mi się jednak trochę porządniej wykonane i na pewno zmieszczą też więcej.

Pytanie brzmi następująco - Który wybrać ? 

Na to każdy powinien odpowiedzieć sobie sam, ale ja jednak proszę was o opinię ! :)

Który z plecaków najbardziej przypadł wam do gustu ? 








Najnowsze wieści z mojego życia codziennego i sekrety bloga na snapie: wersquu











4 komentarze :

  1. Kot i Sailor moon to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej podoba plecak "Straszna słodycz" <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbym miała wybierać to bym wzięła "straszną slodycz" albo "niewinny kwiatuszek" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.