niedziela, 14 sierpnia 2016

Almost ... LOST !

Hej kochani !
Jeżeli śledzicie mojego snapchata ---> wersquu na bieżąco, to wiecie, że większość czasu spędzam teraz na mojej działce poza Bydgoszczą. 
TUTAJ <--- możecie zobaczyć, jakie cudowne zdjęcia wykonałam podczas pobytu na niej.




Wracając do tematu - zupełnie przypadkiem, mój fotograf kupił działkę dosyć blisko mojej. Piękne widoki, jezioro i pogoda sprzyjają sesji zdjęciowej, więc czasami udaje się nam na jakąś wybrać. Tym razem niestety Karina zapomniała swojego aparatu, ale na szczęście ja zabrałam ze sobą mój własny. Wiadomo jednak, że każdemu najwygodniej pracuje się ze swoim sprzętem, który się zna i umie się dobrze nim obsługiwać.





Zmierzam do bardzo przykrej dla mnie wiadomości, a mianowicie - moja pani fotograf miała niesamowite trudności w wykonaniu tej sesji, gdyż mój tato bawiąc się w fotografa poprzestawiał kilka rzeczy, których ja na szybko nie mogłam przywrócić do normy, przez co miałyśmy problemy z ostrością. Po kilku próbach zdecydowałyśmy przerwać zdjęcia. Oczywiście, po powrocie do domku od razu udało mi się to naprawić. 




 Bardzo żałuje, że tak wyszło, gdyż pogoda i tło było naprawdę wspaniałe. Udało się jednak zrobić kilka w miarę dobrych zdjęć. Niektóre są lekko nie ostre, lecz uważam, że wygląda to ładnie. Obiecałam sobie jednak, że powtórzymy sesje w tym samym outfi'cie, lecz innej scenerii, gdyż sesje na działce udaje się nam wykonać bardzo rzadko, a szkoda. 




Zdjęcia, które i tak nie są do końca udane, w sumie mi się spodobały, więc stwierdziłam, że żal by mi było, gdybym im wam nie pokazała. Myślę, że będzie to taki przed smaczek już profesjonalniej wykonanej sesji z tym outfit'em. 
Takie sytuacje czasem się zdarzają, co tylko dowodzi, że prowadzenie bloga nie zawsze jest proste i "usłane różami". 

Koniecznie dajcie znać, czy podoba się wam ten outfit ?
Jeżeli prowadzicie swojego bloga - Czy zdarzyła się wam już kiedyś taka sytuacja ?

|Nie podam wam tutaj, skąd pochodzą ubrania, z których skomponowałam stylizację, gdyż zrobię to w poście, z profesjonalniej wykonaną i pełną już sesją, która pojawi się wkrótce. Czekajcie więc i obserwujcie !


Zapraszam do pozostałych postów:



Najnowsze wieści z mojego życia codziennego i sekrety bloga na snapie: wersquu




12 komentarzy :

  1. Klimatyczne miejsce :) Aż szkoda, że nie udało się zrobić ,,zdjęć sztosów" przez małe usterki :'(
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. About banner on top of your site, blog CANNOT be written WITH someone, unless if you actually are writting it with someone else but you, blog CAN be written BY someone. Greetings :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że czasami też mi się zdarzają takie problemy podczas blogowania. Super stylizacja, serio, co prawda lubię minimalizm, ale klimaty boho równie mocno mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby wszystko ładnie, nie chcę być nie miła ale ten kapelusz według mnie kompletnie nie pasuje plus zrobiłz twarzy mega cień.
    Myślę że warto powtórzyć te zdjęcia ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę jednak że "profesjonalna sesja zdjęciowa" to pojęcie na tym blogu niezname

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz ! Śliczna stylizacja :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest świetna, pięknie wyglądasz:)) Trzymam kciuki za twojego tatę, aby następnym razem udało się zrobić te wymarzone zdjęcia!

    http://www.jull.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta stylizacja! Nie mogę się doczekać pełnej sesji! :)
    http://zamoyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny look! mega kapelusz :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham i twoją figure i twoją stylizacje
    http://estilonat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.