piątek, 22 lipca 2016

Welcome to the ... ZOO !

Ostatnio opublikowałam post o moim balu gimnazjalnym ---> TUTAJ! 
Było to miłe wspomnienie gimnazjum i spędzonych w nim ostatnich chwil. Teraz natomiast, znów zagłębiam się w "odległe" chwile i przypominam sobie wycieczkę klasową do Trójmiasta, która odbyła się niedługo przed zakończeniem roku szkolnego. 



Zwiedzaliśmy z klasą, jak zawsze piękne zoo w Gdańsku. Kocham zwierzęta i dwie godziny spędzone tam zupełnie mi nie wystarczyły. Wraz z moją fotografką i Julą oglądałyśmy przede wszystkim małpy, podziwiając ich inteligencje i szyk zarazem. Małpy należą do jednych z moich ulubionych zwierząt. 



Pogoda z pewnością nam dopisała, bo chwilami było nawet nieco ponad 30°C. W mojej wycieczkowej stylizacji postawiłam przede wszystkim na wygodę, więc wybrałam luźne rybaczki. Chciałam aby było mi w miarę przewiewnie. Pomyślałam także o moich stopach i ubrałam czarne sandałki, w których zawsze jest mi wygodnie. 





Moja pani fotograf, Karina robiła zdjęcia nie tylko mnie. Wykonała mnóstwo przepięknych fotek zwierząt. Każde z nich ma w sobie coś wyjątkowego. Mnie natomiast najbardziej urzekł mały żubr ! ♥
Zoo, pomimo że jest pewną formą niewoli dla zwierząt jest potrzebne ludziom. Pomaga edukować najmłodszych, a także odstresować nawet i tych najstarszych. Zoo, które ma odpowiednie warunki i dobrze dba o zwierzaki nie jest wcale takim najgorszym miejscem. 



Uwielbiam nosić przy sobie najpotrzebniejsze rzeczy, dlatego zabrałam ze sobą malutką torebeczkę, którą wygodnie można przewiesić przez ramię. Udało mi się nawet zapakować w nią butelkę z wodą. Podczas takiego ciepła, woda była niezbędna. Bardzo potrzebne okazały się być także okulary przeciwsłoneczne, bo liczne promyki słoneczka przedostawały się zza chmur, znacznie utrudniając widzenie, a co za tym idzie także zwiedzanie. 




Kiedy byłam mała bardzo często odwiedzałam to zoo z rodzicami. Uwielbiam obserwować zwierzęta. Daje mi to naprawdę wiele radości. Teraz mam je wszystkie na przepięknych zdjęciach. 


To zdjęcie najbardziej przypadło mi do gustu. Nie za strój, czy minę, lecz wspaniałe tło. Na drugim planie towarzyszą mi przesłodkie wielbłądy ! 

Bluzka|New Look|     Ogrodniczki|Primark|     Torebka|Primark|     Sandałki|Deezee.pl|     Okulary|Aliexpress.com|

Co sądzicie o tej stylizacji ?
Lubicie odwiedzać zwierzęta w zoo ? 


Zapraszam do pozostałych postów: 



Najnowsze wieści z mojego życia codziennego i sekrety bloga na snapie: wersquu



35 komentarzy :

  1. zdjęcia zwierzaków cudowne, szczególnie czarno-białej małpy na drugim zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu autorki zdjęć, Kariny :)

      Usuń
  2. Też bylam w tym zoo, mam niedaleko ;)


    Zapraszam na mój blog - famuart
    Dopiero zaczynam, mam nadzieję, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że masz blisko. Ja niestety mam kawałek do celu :)
      Wpadłam, fajny blog, życzę powodzenia !

      Usuń
  3. Ja już dawno nie byłam w Zoo ale może się wybiorę za niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie nie byłam bardzo długo i nie żałuję, że w końcu udało mi się je odwiedzić :)

      Usuń
  4. Podoba mi się to że w jednym poście zawarłaś stylizację, ale także miejsce które odwiedziłaś. Świetne ogrodniczki, bardzo mi się podobają ;)Nie chodzę często do zoo, ale jeśli już to korzystam tak samo jak Ty i robię dużo zdjęć ;)

    Zapraszam do siebie http://benoele.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! :)
      Zoo to idealne miejsce do robienia zdjęć !
      Odwiedziłam bloga :D

      Usuń
  5. Ooo ;3 Ale genialne te zwierzaczki ^^ Twoje ogrodniczki nas urzekły <3 Hah. Super masz tło do zdjęć ;3 WIELBŁĄDY *0* My nie byłyśmy niestety nigdy w ZOO :/ Ehh.. REWELACYJNY post! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję ! Jesteście megaaa kochane ! ^.^ :*
      Naprawdę ? Wiele tracicie ! A ... już mi, do zoo - prędko ! :) Hahaha :D
      Pozdrawiam was również ciepło z całego serduszka !!! ♥

      Usuń
  6. Mam w planach odwiedzenie ZOO w te wakacje jeszcze ale we Wrocławiu bo mam najbliżej :) Co do stylizacji to bardzo podobają mi się twoje ogrodniczki :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta druga małpa mnie rozwaliła :D hahah :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drapie się po nodze, a co tam ! Hahaha :) :D

      Usuń
  8. Stylizacja jest idealna na takie wypady. Zwierzątka ze zdjęć przesłodkie!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękniutkie zdjęcia! :) Udanych wakacji, pozdrawiam cieplutko :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Również życzę udanych i słonecznych wakacji oraz ślę jeszcze cieplejsze pozdrowienia ! :D
      Super blog ~!!

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy wpis! Jednak zdjęcia wygrywają wszystko! Są cudowne!
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do siebie jeśli ci sie spodoba zostaw po sobie ślad :d
    angelikablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!!
      Pozdrawiam teeeeż :)
      Zaraz wpadnę !

      Usuń
  11. Sama niedawno miałam przyjemność odwiedzić w Gdańsku, jednak nie zahaczyłam o zoo :) Świetne zdjęcia, a te ogrodniczki są po prostu cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz kurde :( A zoo jest takie ważne - haha !
      Dziękuję :) ;)

      Usuń
  12. Rzeczy z primarka kupowalaś osobiście czy przez internet?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i słodkie zwierzaki :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      "Klik" kliknięty - hahaha :)
      Blog odwiedzony :)

      Usuń
  14. Lubię zoo, choć dotychczas odwiedzałam tylko te w Czechach - to w Ostrawie jest świetne! Uwielbiam fotografować zwierzęta i każda wizyta tam jest dla mnie okazja podreperowania moich umiejętności.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam przyjemności zwiedzić Czeskiego zoo, ale kto wie, może kiedyś ! Oj tak, zgadzam się :)
      Pozdrawiam też :)
      Super blog :)

      Usuń
  15. Ja ostatni raz w zoo byłam z chłopakiem, bodajże w zeszłym roku :P Zdjęcia są swietne :)
    -> https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zoo! Świetnie wyglądasz :D
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/07/time-for-rest.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią bym pojechała do zoo, dawno nie byłam;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.