piątek, 15 lipca 2016

#Aliexpress haul cz.3


Przyszedł czas na trzeci z kolei post dotyczący moich zakupów z internetowego, chińskiego sklepu Aliexpress.com
Jeżeli czytacie mojego bloga na bieżąco, to na pewno wiecie, że jestem wielką fanką tego sklepu i często robię tam "małe" zakupy. Jeżeli jesteście zainteresowane poprzednimi postami z zakupami, to kieruję was TUTAJ (część pierwsza) oraz TUTAJ (część druga)! 

Nie przedłużając, przechodzę do pierwszej rzeczy, a mianowicie pędzelków do paznokci, do wykonywania manicure. Osobiście uwielbiam je malować, eksperymentować i testować przeróżne akcesoria do tego przeznaczone. Skusiłam się na pędzelki, gdyż kosztowały one jedynie 7 zł, a zestaw liczył ich całkiem sporo, jak na tak niską cenę. Każdy z nich przeznaczony jest do czegoś innego. Mamy końcówkę do robienia kresek, wzorków, fal, malowania grubych i cienkich lini, robienia kropeczek i kilka innych. Pędzle przyszły do mnie ładnie zapakowane, a każdy zabezpieczony był plastikową końcówką. Według mnie ich jakość jest naprawdę dobra. Włosie nie wypada przy malowaniu, a po skończonym użytku wraca do pierwotnego kształtu. Bardzo wygodnie mi się je użytkuje. Jestem w 100% zadowolona z zakupu i szczęśliwa, że teraz tworzenie pięknego manicure będzie dla mnie o wiele prostsze. Bardzo polecam wam ten zestaw pędzelków.
TUTAJ zestaw jest dostępny na stronie sklepu!





Drugą rzeczą z zamówienia, w tym poście jest zwykła, biało-czarna bluzka z "Alienem", czy też UFO.. W sumie, to nie można zbyt wiele o niej powiedzieć. Jest wykonana porządnie i z dobrego materiału. Przepraszam z góry za lekko prześwitujący, neonowy stanik, ale zdjęcie robiłyśmy wraz z moim fotografem przed zajęciami pole dance. T-shirt bardzo mi się podoba, szczególnie oczywiście mały "Alien" ♥
TUTAJ! dostępna jest na stronie sklepu!





Ostatnią rzeczą w tym poście są przeurocze rajstopki imitujące skarpety podkolanówki z wizerunkiem kotków. Posiadałam już kiedyś prawie identyczne rajstopy, tylko tamte kupiłam w Calzedoni za 50 zł. Uważam, że nie było to mało, ale nosiłam je przez prawie cały rok. Za te z Aliexpress zapłaciłam niecałe 9 zł i jeżeli chodzi o pierwsze wrażenie, to uważam, że wykonane są z dobrego i grubego materiału. Nigdzie nie zauważyłam zaciągnięć, czy innych skaz. Są naprawdę przeurocze i rzadko spotykane. Fajne jest też to, że z tylu rajstop narysowane są "ogony" tych kociaków. Niedawno kupiłam także wzór z misiami - TUTAJ możecie je zobaczyć, ale "kotki" mają o "niebo lepszą" jakość. Rzekłabym nawet, że są - kawaii ♥
TUTAJ! dostępne są na stronie sklepu!





Koniecznie dajcie znać, które rzeczy z tego postu najbardziej wpadły wam w oko ?


Zapraszam do pozostałych postów:


Najnowsze wieści z mojego życia codziennego i sekrety bloga na snapie: wersquu





16 komentarzy :

  1. Nie maluję sama paznokci ale pewnie za jakiś czas zacznę, to zamówię te pędzelki, bo mam kilka pędzli z Alie i są całkiem ok ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka świetna, sama bym taką chciała! :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. na taki zestaw pędzelków mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taki zestaw pędzelków , choć póki co poluję na coś porządnego do makijażu ( mam na myśli pędzelki ) .Sama jestem zakupoholiczką więc chyba zabawię tu na dłużej ;D W wolnej chwili zapraszam do mnie - blog póki co typowo kosmetyczny i na mojego fanpage ( link znajdziesz na blogu ) , pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te rajstopy! Sama chcę je sobie zamówić :)

    http://pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku! Te rajstopki są cuuudne <3 <3 Aww ^^ Chyba się na nie skuszę !
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo orginalne rzeczy zapraszam na mojego bloga http://modnagysia.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzelki super! Chciałabym je właśnie zamówić :)



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham aliexpress! Kupuję tam pierdoły, których nigdy nie użyję, ale mam z tego taką radochę... :D
    http://iga-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc, to jeszcze nigdy nie miałem okazji zamawiać ze strony aliexpress :D Jakoś przeraża mnie dostawa z drugiego krańca świata i płatności w innej walucie. Jednakże wszystkie te rzeczy, które zakupiłaś są wyjątkowe, ponieważ raczej nie dostaniesz takich w polskich sklepach ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do siebie - www.youngdreamerweb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka mi się najbardziej podoba, strasznie bym
    chciała mieć taką 😍
    laurenpachnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne sa te pedzelki :) Z checia bede zagladac do Ciebie czesciej!
    Pozdrawiam i zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/2016/04/real-friendship.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Rajstopki są mega, nadają się do stylizacji nad którą pracuję i chyba je nawet zamówię ♥
    Bluzka też super ^^
    Genialnie piszesz! :)

    http://laureldevine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. a ile kosztowała wysyłeczka przesyłeczki? hmmm?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.