czwartek, 28 stycznia 2016

TOO STUPID TO BE A LESBIAN

Nadszedł ten dzień, kiedy nareszcie czuję się lepiej ! 
Uzbierałam siły na posta o tematyce dość ciężkiej i kontrowersyjnej. Mianowice, dotyczy ona mojego spojrzenia na świat gejów, lesbijek i ogółem homoseksualizmu. 

Szczerze mówiąc, nigdy nie miałam żadnego problemu do ludzi, którzy kochają osobę tej samej płci, czy do transwestytów oraz biseksualistów. Od zawsze uważałam, iż każdy decyduje o sobie i robi to, co chce i co podpowiada mu serce. Ważne jest dla mnie, by takie osoby nie chwaliły się tym, że są inne. Bo po co ? Robią to dla szpanu ? 

Zauważyłam jednak, iż w naszym społeczeństwie lepiej postrzega się lesbijki. Czemu ? To zawsze dziewczyny są bardzo ze sobą związane. Dla przyjaciółek, normalnym jest branie razem prysznica, czy przebieranie się w jednym pokoju. Spotkałam się nawet ze stwierdzeniem, że całowanie się dziewczyn podnieca chłopców. Cóż, każdy ma inny fetysz. W każdym razie, dla chłopaków, wspólna kąpiel od razu zakończyłaby się komentarzem któregoś z nich: "Stary jesteś gejem? Co z tobą nie tak?". Chłopacy nie są ze sobą tak związani i potrzebują więcej przestrzeni, natomiast dla dziewczyn jest to zupełnie normalne. 

Dla chłopaka, gej jest niczym straszne monstrum. Zazwyczaj przyrównują go do tzw.
"pizdy życiowej" i kompletnie nie szanują. Mam nadzieję, że zdarzają się wyjątki, chociaż na razie takowego nie spotkałam. Mimo, iż szanuje upodobania każdego z nich, to mogę przyznać, że geje chyba nie będą należeć do moich przyjaciół. Sama nie wiem, czemu. Chyba odpychają mnie uprzedzenia ? Znałam jednego geja - świetny kumpel ! Czasami przesadzał tylko z swoimi seksualnymi wyobrażeniami i opowieściami na temat jego partnerów. To mnie zraziło, bo nie lubię słuchać o czymś takim. Niech sobie będzie gejem i zaoszczędzi mi tych historyjek. Myślę, że gejom o wiele trudniej jest się odnaleźć i przyznać do odmienności. Wielu z nich, z początku jest odrzucanych przez rówieśników z powodu większej wrażliwości, spokojnego charakteru, odmiennego stylu ubierania. Czasami spotykam na ulicy naprawdę przystojnych facetów, którzy okazują się być parą. Myślę sobie wtedy: "Szkoda, był taki przystojny!". Geje "rozkwitają", kiedy wyrosną już z wieku nastoletniego i przestaną być narażeni na opinie i gnębienie dzieciaków z gimnazjum, czy liceum. 

Jeżeli chodzi o transwestytów - nic do nich nie mam, a wręcz przeciwnie, z chęcią poszłabym zobaczyć taki pokaz w ich wykonaniu. Stary, młody, średni - może przytrafić się to w każdym wieku. Facet po prostu stwierdza, że chce poudawać kobietę i tyle. Niech udaje, bawi się, jeżeli sprawia mu to przyjemność - to świetnie ! W sumie, sama chciałabym kiedyś poudawać faceta, a co mi tam !

Ostatni już punkt mojego wątku - biseksualiści. Ludzie, dosłownie mający pociąg do osób obu płci. Szczerze mówiąc, nie jest to jakieś nienormalne. Wydaje mi się, że wiele dziewczyn w jakimś tam stopniu czasami myśli sobie: "jak to by było z kobietą", chociaż głównie preferują mężczyzn i odwrotnie. Tak samo jest z chłopcami. Ja często zastanawiam się, jak byłoby gdybym była w związku z kobietą, chociaż nie wyobrażam sobie być z nią do końca życia. Ale czemu by nie spróbować ? 

To była moja opinia, natomiast kiedyś rozmawiałam z moją mamą na ten temat. Przedpotopowy rocznik, jak jak to mówię. Moja mama jasno nakreśliła mi sprawę - Bycie gejem, czy lesbijką to choroba psychiczna i trzeba ją leczyć. Transwestyci to starzy zboczeńcy, a biseksualni ludzie są po prostu nienormalni. Gdybym ja, czy mój brat stali się jednym z tych typów ludzi, nie zaakceptowałaby tego nigdy i zerwałaby z nami kontakt. Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się takiej odpowiedzi ... Przykro mi, że moja mama jest tak nietolerancyjna. 

Myślę, że wiele osób ze starszych roczników żyje jeszcze starymi zasadami i nie jest tak bardzo tolerancyjne, jak młodzież 21 wieku. Nas otacza świat gejów, lesbijek i innych osób z odmienną seksualnością, natomiast w czasach naszych rodziców nie mówiło się o takich sprawach, a tacy ludzie ukrywali się całe życie. Tylko, po co to było ? 

Jak wy postrzegacie takich ludzi ? Tolerować czy ... zabijać ?

Po tym (miał być krótki, ale wyszło jak zawsze) dłuższym wstępnie, zapraszam was na domową sesje, z okresu kiedy byłam jeszcze bardziej chora niż teraz: 









Stylizacja bardziej w sportowym stylu. Na pewno nada się latem na korcie tenisowym, plaży, czy nawet na wypad na miasto. Zdjęcia stylizowane w "tumblr'owym" klimacie. Zdaje sobie sprawę, że nie wszystkim przypadnie do gustu, gdyż jest trochę inna niż pozostałe, natomiast mnie bardzo się podoba. 

To, co ostatnio zauważyłam, to rozbudowanie się w barkach, przez taniec na rurze. Mnie samej nie podoba się to za bardzo, ale zdanie moich koleżanek jest podzielone. Mam zdjęcie przedstawiające mięśnie barków od tyłu, ale go tutaj nie wstawię, bo polecą hejty "jaki facet, weź wyjdź, fuj!";)

T-shirt|Primark|    Spódniczka|Adidas|     Czapka|Nike|     Ametyst|E-bay|     Ocieplacze|Allegro|    Trampki |Converse

Co sądzicie o stylizacji ?


Zapraszam do pozostałych postów:

18 komentarzy :

  1. Też to zauważyłam, że słowa kierowane do gejów są dużo ostrzejsze niż te do lesbijek. Ja osobiście traktuje takie osoby na równi ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o mnie, jestem osobą raczej bardzo tolerancyjną. Całkowicie nie mam nic przeciwko temu czy ktoś jest gejem, lesbijką, bi czy transwestytą. Nie lubię tylko szpanu i prób wykłócania się z każdą napotkaną osobą dotyczących tolerancji. W każdym innym przypadku nie mam nic przeciwko. I co ciekawe, chyba u mnie jest na odwrót, bardziej "toleruję" gejów niż lesbijki. Nie wiem dlaczego, może po prostu nie wyobrażam sobie siebie w związku z dziewczyną, więc inaczej patrzę na lesbijki.

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tolerować czy zabijać ? kiepsko. Dlaczego ktokolwiek miałby mnie zabijać :) Tak a propo nie chwalimy się tym czy nie robimy tego dla szpanu. Jeśli tylko pokazujemy nasze związki to robimy to jak inne związki tworzymy razem blogi, strony, kanały na youtube. By pokazać swoją miłość i dzielić się z nią :)

    http://okiemlesbijki.blogspot.com/2016/01/homo-zwiazek-nie-ma-sie-czego-bac_28.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Tolerować czy zabijać" - zwrot nie był dosłowny. Znam osoby, które chwaliły się swoją odmienną seksualnością. Oczywiście, nie dotyczy to wszystkich.
      Dziękuję za opinię :)

      Usuń
  4. jak dla mnie tolerancja to złe słowo. nie ma ludzi lepszych i gorszych a my wszyscy jesteśmy równi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie naskoczyłabym na kogoś na ulicy, ani nie wytykałabym go palcami. Niemniej jednak jest to dla mnie obrzydliwe i ciągle pozostaje jakimś zboczeniem.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka chudzinka ! Zazdroszczę figury, super ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, "starsze" roczniki są bardziej konserwatywne. To coś w stylu "nie znamy czegoś, więc się tego boimy". Osobiście akceptuję związki homoseksualne - każdy ma prawo wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wrażenie, że lesbijki są dla niektórych facetów nawet podniecające, co jest dziwne...
    Ludzie obrażają homoseksualistów za to co robią, za to kim są, ale jaki to ma sens? Myślę, że każdy taki "hejter" powinien się postawić w sytuacji jakby to go wyzywali od cipy. Przecież to nie jest ich wina, że czują pociąg to takie, a nie innej płci.
    A co do stylizacji jest piękna! Masz bardzo ładną figurę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :3 klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post bardzo fajny pomysł i ciekawe zdjęcia
    zapraszam do mnie:
    http://weibprinzessin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.